Vad innehöll paketet ?:)

Jahapp klockan tickade på och jag har inte gjort mer än legat på soffan denna eftermiddag men orken tog liksom slut och det käns att man var uppe tidigt i morse och tyvärr så lär jag inte piggna till heller men så är det ibland tur jag ska lägga mig tidigt för att gå upp kl 6 i morgon :) Helt seriöst hur jäkla svårt ska det behöva va att hitta en annan bostad finns ingenting ute som verkar vettigt och jag har ingen lust alls att behöva flytta ut på landet för att det ska passa plånboken liksom :/ tycker detta är as tråkigt att det aldrig händer något och allt bara står still! Jag hoppas på förändring snart !! Just det jag fick ett avi i brev lådan häromdagen som jag inte visste vad det innehöll men det var ju vanish jag hade fått, inget super roligt men gratis är ju bäst eller hur haha :) gilla sidan på Facebook och fick hem ett prov så det kan man ju alltid göra :) Ska ta och resa på mig och göra mig klar tills andre kommer hem så vi kan körs iväg direkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0