Äcklig känsla !!!

Nu är det snart dags för mig att bege mig bort mot sjukhuset och möta upp min fina mamma och efter det blir det som sagt en sväng hem till henne och kisen :)

Har precis varit ute och gått i en timme och det är verkligen skönt önskar jag kunde ha den motivationen annars också när den lilla inte är här men det kommer kanske senare dock känns det bra att jag är ute så mkt i mitt jobb och tar till och med trappor istället för hissen på vissa ställen så lite motion får man iaf :)

Någonting jag måste bli bättre på är att dricka mycket, känner mig helt yr i bollen och nästan lite svim färdig, äcklig känsla det dära !

Så en vattenflaska får nog allt ta och följa med mig lite oftare helt enkelt.

Ska faktiskt ta och bege mig redan nu, kan gott va där lite tidigare så man har chans att sätta sig och pusta ut innan man ska hem igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0