Bästaste bästa

Äntligen har vi fått fixat det vi skulle och som vanligt när vi ska till något nytt ställe så ska vi yra runt med bilen på alla tänkbara vägar men tillslut hitta vi rätt (tror jag) men butiken var stängd så körde till Ikea en sväng och systemet och handla lite mat på Coop så har nästan precis intagit lite middag här hemma och lite kvälls gott köpte vi med morötter och dippa svin gott !

Ligger just nu och kollar på the Voice och lär stanna här hela kvällen för jag har ingen ork till att göra något speciellt. I morgon ska jag äntligen får träffa min fina vän som jag saknat mega mycket faktiskt, min bästaste bästa Sarah 

På kvällen ska vi på 25-års fest så mitt stora problem är som vanligt, vad ska jag ha på mig ?????
Får rota igenom min garderob ordentligt och se om jag hittar något kul som inte blivit använt på länge men det problemet tar jag tag i imorgon helt enkelt :)

Nepp reklamen är slut så nu ska jag släppa luren ha en bra fredagkväll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0