Bra & dåligt

Det var verkligen skönt att få komma hem är helt slut i kroppen och hade gärna gått och lagt mig nu men pallar inte vakna mitt i natten och va pigg så får allt hålla dom blå öppna ett tag till.

Innan jag skulle gå hem idag så fick jag en hel drös med dagar då jag ska jobba och jag ska även börja gå på schema vilket är skönt då man kan planera lite bättre plus att jag vet att jag ar jobb så det känns super skönt det ända negativa är att det är kväll jag jobbar typ hela tiden, bättre betalt men tråkigt att vi går om varandra här hemma så jag är väl egentligen inte super glad över det hade hellre velat jobba lite blandat men så är det ibland och jag kan ju inte tacka nej direkt eftersom jag precis börjat där, det är aldrig bra att göra så jag får stå ut ett tag iaf :)

Måste ner på Konsum och handla lite saker men jag ska bara orka resa min rumpa från soffan och det kan ta tid men jag får ge mig fan på att jag ska så går det kanske bättre.

Hemmafruar och lite gotte innan det är dags för sömn så ser kvällen ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0