Då kör vi igång :)

Blev en tripp till Pålsjö skog för en promenad men den blev inte så lång eftersom jag bara gnällde haha :p kallt och inget roligt alls så vi åkte och tvätta bilen och tog en sväng till Andrés föräldrar istället, mycket bättre :)

Dagen bara sprang iväg så det var bara att köra hem och laga middag och nu är vi i full fart att göra oss klara innan folket kommer och jag är nstan klar tro det eller ej haha :p bara kläderna kvar en just därför är det skönt att vara hema då man kan byta om sen :)

Nu ska jag ta och öppna min första cider och lyssna på en väldigt bra låt som verkligen gör så att man får sommar känslor :) wiiiiieee :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0