Dagarna går så fort

Då var det torsdag igen, dagarna går så himla fort men det brukar detgöra när man är igång med en massa men just idag är det en väldigt väldigt lugn dag nästan för lugn, har så sjukt tråkigt samtidigt som jag är sjukt seg och palla inte göra så mkt så då får jag väl skylla mig själv lite :p

Någonting jag tycker är väldigt dålig är när människor säger att dom ska ringa eller höra av sig och sen inte gör det som det här med visningen tex där hon säger att hon skulle höra av sig igår och man går där och väntar och ingen ringer, det är verkligen skit tråkigt och jag tycker det är så dålig stil.

I sådana här lägen kan man undra hur folk tänker jag tror inte att dom tänker hur dom själva hade velat ha det och jag tycker inte att det är min uppgift att behöva ringa henne och fråga även om man alltid är två om sådana här saker men men det är ju inte sista gången i mitt liv det blir så här så kan inte lägga hur mkt energi på det varje gång!!

Längtar till lördag gör jag också nu inte för att festa för det hade varit roligare om det va sommar och sol men för att få träffa allt folk :):) men innan man ens har hunnit blinka är detfredags kväll och lördagen är nästan kommen så det går ju fort om inget annat :)

Ska ta och göra något vettigt av denna dagen hade jag tänkt så vi hörs !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0