Dålig shopping tur

Jaha den här shopping rundan blev inget bra alls, det ända som fick följa med mig hem var en redbull haha men får helt enkelt åka ut en dag till denna veckan.

Provade ett antal byxor men inga satt som jag ville, antingen för tajt i benen och för löst i midjan eller tvärt om fattar inte att det ska behöva va så svårt det var mycket lättare förr då dem till och med hade mer att välja på enligt mig men idag är det mest leggings över allt, kanske det man skulle haft istället det ser ju ändå ut som riktigt jeans och dem sitter ju antagligen rätt från topp till tå om man säger så, mjaa värt att tänka på haha ;)

Skulle även köpt en present idag men hittade inte riktigt det vi sökte, så får ta det också en annan dag helt enkelt, dock innan lördag eftersom det är då den ska med så kanske skulle åkt ut i morgon efter jobb eftersom jag ändå slutar klockan 11 kanske, kanske inte. I sådana här tillfällen är det rätt bra att ha någon med sig som omdömme liksom men vi får se vad jag gör.

Som sagt jobb i morgon bitti och egentligen behöver jag nog lägga mig i tid ikväll men eftersom jag har fastnat för BB så är det inte så lätt så därför kommer man inte i säng för än halv 12 typ och det är lite sent om man ska upp klockan 06 men som tur är slutar jag tidigt så man kan vila sig lite när man kommer hem ;)

Greys anatomy börjar även idag och det ska såklart ses, sitter redan här och väntar och under tiden skriver jag här men nu börjar det strax så detta får allt räcka för idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0