Det finns bara ett sätt att stoppa den

Nu har jag allt fått fart på denna dagen och piggnat till en aning, tvätten är klar vilket är super skönt och jag lovar vi har nog den äcklgaste tvättstugan som finns, vi är tre trappuppgångar som delar på en tvättstuga och INGEN städar iallafall inte vad jag har märkt iallafall kansek kan det bero på att hyresvärden inte bytar ut de gamla sopkvastarna osv. men det är fan nasty varje gång man kommer ner, det är liksom kläder som ska bli rena och då vill man inte att halva golvet är täckt med damm, hår, tvättmedel och annat skit och torkrummet ska vi inte ens prata om där lever dammråttorna sitt eget liv och stora är de också, blörk!

Nästa lägenhet så ska där vara plats för tvättmaskin så man slipper sånt här fast jag tror nog att hbghem brukar ha det okej i sina tvättstugor.

Har även fått ett ryck och städat lite bara dammsugningen kvar och det är såå tråkigt men måste göras men jag har ju hela dagen på mig så varför stressa??!!

Så just därför tar jag lite pause i mitt städande och avnjuter en smoothie till och äter lite alhgrens bilar - det finns bara ett sätt att stoppa den, i munnen ;) haha

och nu när vi ändå är så roliga kan vi köra en till ;)

-meen vad gör du??
- va vadå? jag gillar inte svamp så jag tar bort den
- jaha men då ska ju inte vi ligga med varandra iallafall!!!!!

hahahhah ;) jag dog lite när jag hörde denna på en reklam till ett tv program :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0