Drömmar

Godmorgon!

Så skönt det är att vakna upp utan att vara bakis och speciellt när det är sånt här underbart väder!

Huvudvärk och ont i halsen har jag men en tablett och det är borta och sen kan man va ute hela dagen för det är just det jag vill!

Ska hoppa in i duschen och fräscha till mig lite och förhoppningsvis så har andre vaknat och gått upp så denna dagen kan ta fart :)

Och på tal om något annat mina drömmar när jag sover är helt sjuka, drömmer om sådana människor som inte ens finns i mitt liv längre, personer som man har umgåtts med förr, att någonting hemskt händer osv. Varje morgon jag vaknar är jag helt förvirrad och drömmarna sitter kvar så fattar knappt om det är sant eller ej riktigt jobbigt är det iallafall och jag hoppas det försvinner så man kan drömma om fina saker och gärna med dem personerna som jag har runt omkring mig också det hade varit trevligt haha ;)

Frulle nu och en dusch ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0