En dag som visade sig bli lättare

Jag vaknade och gjorde mig redo för denna dagen, en dag som visade sig bli lättare än jag trodde kanske beror det på att jag har haft en fin vän vid min sida som har fått mig på andra tankar kanske är det för att jag inte har tänkt så mycket idag.

Det är skönt att få ha en bra dag mitt i allt det här även om man påminner sig själv att hålla humöret uppe och tankarna på annat håll.

Denna dag har spenderats med Sarah, kimbo och Rocky med en promenad ute i det härliga vädret och en massa prat och dagen slutar inte här utan avslutas med en grill kväll hemma hos dem.

Det är skönt att få komma iväg lite samtidigt som jag tycker det är skönt att vara hemma och bearbeta saker och ting men jag måste gå vidare och då behövs det att man kommer iväg då och då!

Hoppas ni njuter av solen och får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0