En timme kvar

En timme kvar och den ska jag spendera i soffan och bara ta det lugnt, man vet aldrig hur kvällen blir så gäller att passa på när man kan.

Har hunnit med att både laga middag så andre får mat i magen när han kommer hem plus att jag får i mig något vettigt under dagen, duschat och en timmes promenad har jag också avklarat var riktigt skönt att vara ute fast det blåste som fan kan hoppas det är borta till i morgon så man kan njuta av solen istället.

Härligt nu när det börjar bli vår, känner sig mycket piggare och gladare och på söndag ska vi ställa om klockan också så då blir det ännu ljusare ut, skönt ! Väntar på värmen gör jag allt :)

Nepp nepp vila lite som sagt och sen iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0