För och nackdelar

Big brother rullar på tvn och här sitter vi så det där med att ändra sina rutiner gick inte så bra idag men det är svårt att slita sig när man är nyfiken på vad som händer i programmet ;)

Just nu är jag glad över att jag ska jobba kväll i morgon just för att jag kan sova ut och det ska verkligen bli skönt men det är svin tråkigt att vi går om varandra här hemma och när jag väl kommer hem så sover andre så det suger för den sakens skull men annars är det rätt gött och går man upp i tid så hinner man med en massa under dagen :) för och nackdelar men så är det med mycket man får helt enkelt ge och ta lite där antar jag!

Längtar till lördag gör jag också, hämta hem mamma och Jonny från flygplatsen, träffa mormor & min katt och sen taco kväll hos världens bästa vänner och ett extra plus i kanten är för den lilla lurviga med svans som jag ska få träffa hos dem :) hihi

Nu ska jag fortsätta glo på detta sov gott alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0