Grymt

Mitt besök hos frissan var riktigt lyckat som alltid när jag går till Jenna blir jag super nöjd och stylingen efteråt var grym kände knappt igen mig själv, kul :)

När andre kom hem åkte vi till Höganäs och jag fick med mig en tröja hem jippie :) jag som tycker att jag aldrig hittar något snyggt längre men det har vänt igen kunde handlat så mkt mer men får väl hålla lite i pengarna :)

Dock vill jag till väla och handla lite jeans och annat kul jag har spanat på men det får väl vänta det också iallafall ett litet tag ;)

Ikväll börjar även desperata hemmafruar, äntligen ! Det är något jag har längtat efter och efter det är det bb och sen natti upp tidigt i morgon för att tvätta alltid lika kul men skönt att ha det gjort på förmiddagen iaf.

Ska gosa ner mig i soffan nu ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0