Härligt

Idag åkte jag hem och hälsa på mormor och min lilla kise som låg och gotta sig i solen, fick städat min bil och det blev en runda på familia för mormor skulle handla lite så har varit en perfekt dag idag :)

I morse skulle jag göra en smoothie med bär banan och yougourt, slängde i bären som var frusna i en skål och igång med mixern poff sa det och alla bären flög iväg och det rök från mixerna så när andre kommer hem ska vi ut och köpa en ny så jag kan få i mig lite frukt på ett bra sätt :)

Härligt väder har det varit idag med och det sägs det ska fortsätta så här hel veckan så det hoppas jag på speciellt i morgon när jag ska jobba :)

Just nu ska jag bara ta det lugnt framför tvn med min redbull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0