Hejdå Sverige :)

Idag har vi en del som står på schemat och vilken tur att jag gick upp för en timme sedan så jag är pigg :)

Först blir det en runda till Sarah och Martin för att lämna av lite käk sen ut till Bjuv för att säga hej till mormor plus ta mammas bil och köra till Sturup och där efter säger vi hej då Sverige :):)

Haha nej jag skoja ska hämta upp mamma och Jonny som varit på cran canaria i en vecka sen blir det full fart hem med dem ta vår egen bil och köra tillbaka till Sarah och Martin där vi ska spendera resten av kvällen med tacos och lite gott att dricka ska bli riktigt skoj faktiskt :) jag hoppas bara att deras plan landar som det ska så allt kan klaffa :)

Så jag håller tummarna på det och ska gå och göra mig klar nu ha en nice lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0