Hel nöjd

Dagen börjar gå mot sitt slut vilket är skönt för jag är skit trött och mår hel skumt fortfarande men i morgon är det jobb så då får man allt lägga det bakom sig.

Åkte ju ut till netonet och köpte en ny mixer eller blender som det faktiskt heter och jag är hel nöjd nu ska den bara testas också :)

Precis tagit mig en varm skön dusch det är fan det bästa som finns att bara få ställa sig där och koppla av i varm vattnet, Sofias änglar rullar på tvn och sen blir det bb också, roddan fick ju stanna kvar så ska bli kul och se hur deras fest blev och även vad dem andra tycker om det.
Det lär ju även bli en massa snack om blogg Hanna , själv tycker jag att det är super tråkigt att hon lämna men samtidigt hade jag nog gjort det samma för helt ärligt är det ren mobbning i det där huset och det gillas verkligen inte så jag hoppas verkligen sipan ryker på söndag!

Ska återgå till tv nu faktiskt ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0