Home is whenever I´m with you !!







Alabama, Arkansas I do love my Ma and Pa
Not the way that I do love you
Holy moly, me oh my, you're the apple of my eye
Girl I never loved one like you
Man o man your my best friend, I scream it to the nothingness
There ain't nothin that I need
Hot and heavy, pumpkin pie
Chocolate candy Jesus Christ
Ain't nothin please me more than you


Ah, home, let me come home
Home is whenever I'm with you
Ah, home, let me come home
Home is wherever I'm with you

La la la la, take me home
Daddy I'm coming home


••••

Hörde denna låten igår när vi var på Väla, gick där länge och funderade på var jag kände igen denna ifrån & jag kom just på att det är ju den där pappan som sjunger med sin dotter på Youtube. Människorna i affären vi var inne i måste tyckt jag var lite knäpp när jag gick där och nynna och tog några dans steg i butiken & under tiden jag skutta runt där så kände jag bara hur glad jag blev av låten och därför får det bli dagen låt helt enkelt!
Här kommer även klippet som jag precis pratat om så gör som jag lyssna, njut och va glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0