Hundra gånger bättre

Återigen sitter jag här och är färdig för jobb långt innan jag ska köra iväg, lite smått tråkigt men så går det när man är snabb.

Som tur är så mår jag hundra gånger bättre än igår men kudden sitter visst kvar i ansiktet fortfarande är svin trött och hade gärna sovit ett par timmar till, i morgon kanske :)
Det känns lite sådär när man vet man bara ska vara iväg i någon timme känns just nu lite onödigt men det är bara för att jag är trött så jag hoppas att det ändå går hyffsat fort så jag kan komma hem och ringa till en sjukgymnast eller något i den stilen!

Vad som händer mer idag vet jag inte, blev lite ändrade planer men det ska nog lösa sig ändå :) dags att säga hejdå till mannen och hejdå till er för nu ska jag också bege mig snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0