Inte bara en massa tomt prat

Blev en härlig eftermiddag på balkongen mitt i solen, varmt och gott och hade inte grannen under till suttit på sin balkong så hade jag städat vår måste säga att det är rätt kul att sitta där och lyssna på vad dem andra grannarna gnäller över :p usch nej jag vill bara här ifrån faktiskt, trivs det gör jag absolut men det finns vissa saker som kunde ha varit bättre men så är det kanske alltid men men tills vi hittar något annat duger detta rätt bra ändå :)

Sitter just nu och funderar på lite saker som man borde handla hem, lite nyttiga saker som frukt och grönsaker så man kan bli lite extra piggare och må lite bättre men det är så tråkigt egentligen men det beror nog mest på ork och fantasi så vi får väl se hur det går haha :) är väldigt bra på att börja med sånt här men väldigt dålig på att hålla det.

Träningen med min pilates boll för min rygg måste jag också sätta igång med på riktigt måste bara ge järnet och tänka som så att jag gör min kropp en tjänst för så är det ju faktiskt..

En massa måste och saker som man vill och bör göra men varför har man sån energi till det ena dagen och nästa bara rinner det ut i sanden??
Skit tråkigt och jag får väl helt enkelt ta mig i kragen och inte bara ha en massa tomt prat så nu jäklar måste jag lägga upp en taktik för att få detta att fungera, hur gör alla andra egentligen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0