Inte många knop ska göras denna dag!

Just nu längtar jag bara efter att få gå och lägga mig, är så fruktansvärt trött så det finns inte på kartan.

Har inte gjort mer än legat på soffan sen jag kom hem, otroligt skönt för det är för tråkigt när man inte gör annat än gäspar när man är någonstans men är man trött så är man och det är ingenting som kan hjälpas så är det bara!

Ikväll ska jag i säng i tid, bb får kollas i sovrummet helt enkelt för i morgon ska jag banne mig vara pigg för då ska jag upp hyffsat tidigt igen, ut till mamma för att träffa henne innan dem åker på semester (igen!!!) vissa har det bra haha men det förtjänar dem :)
Mormor ska jag också träffa eller ja vi ska ju hämta henne då hon får passa katten, min lilla nisse plutt som jag saknar så sjukt mkt så det är inte sant så ska bli en trevlig dag i morgon faktiskt sen är det ju även en massa som ska fixas på kvällen så lär vara mer död än levande på kvällen men det är skönt :)

Vår middag idag blir kyckling, ris och currysås min favorit rätt älskar currysås mums :) tänkte bara informera er om detta roliga haha... :p

Denna kvällen ska jag inte göra många knop ligga på soffan och pela navel ludd och hoppas jag får en bakelse ;) och nej det där med att äta nyttigt sket sig ännu en gång men några försök till så kanske det går :)

Ha det bra alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0