Jag vill inte vara arg!

Idag är jag ledig, vilket är riktigt skönt då natten inte har varit den bästa, haft svårt för att sova och en massa konstiga tankar och bilder har kommit upp i huvudet, drömmarna har varit hel knas så jag måste säga att jag inte känner mig så pigg men dagen får rulla på iallafall.

Tvätt tid har jag nu också och jag brukar alltid krypa ner i sängen när jag slängt in första maskinen men inte idag, kände jag lika gärna kan vara uppe så jag förhoppningsvis får lite fler timmar denna natten då jag ska upp och jobba klockan 7 i morgon!

Andre slutar redan klockan tolv idag så ska bli skönt att ha lite tid för varandra för en gångs skull så vi får väl allt se vad vi hittar på i eftermiddag.

Tänkte även jag ville dela med mig om hur det går för mig och alla mina känslor, det där arga inom mig börjar försvinna, det känns som jag står på kanten och vinglar för ibland känner jag mig arg och ibland går det bara över så jag bara känner sorg dels för min egen skull och dels för "M" skull ( jag väljer att inte nämna namn därför får det bli lite förkortningar på mitt eget sätt).

Jag känner att jag egentligen inte hade velat ha det så här samtidigt som jag inte vill eller orkar träffa någon som har med hela denna saken att göra men förr eller senare lär jag göra det och jag tror att ju längre tid det tar desto svårare blir det men jag håller nog lite till på det där tills allt känns bra.

Jag vill inte vara arg på någon eller något så jag hoppas jag kommer över den där kanten helt och hållet snart!

Mer uppdatering får ni ikväll då jag antagligen har mer tid än just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0