Jo man tackar!!!

Idag fick det bli pannkakor till middag, så jäkla gott alltid :) när vi var klara med det åkte vi ut till familia och jösses vad där är tråkigt, affärerna har ju knappt något utbud och det tar en kvart sen är man klar skit trist!

Åkte där ifrån och inom expert bara för att titta på en tv och där blev vi kvar i en halvtimme men en bra säljare var det iallafall, är rätt kul att höra vad de säger om samma vara fast på olika ställen men som sagt så avvaktar vi en stund till!

Under tiden vi va där fick jag ett sms från tandläkaren om att jag ska va där i morgon halv 11, hallåååja skulle inte tro det jag va ju där för en månad sedan så vad ska jag då göra där igen och jag har inte ens bokat någon tid och dom har inte meddelat mig om något så det är ju skit snällt att de skickar detta dagen innan så man har chans att ringa till dom, ett stort tack till er !!! Ät skit !!

I morgon får jag väl ringa dit när dom öppnar och jag som har tid att sitta i telefon på jobb så är ju detta jätte bra eller inte men vad ska man göra annars får man ju betala för något och det är ju ännu värre trötta mig på sånt här!

Fick iallafall en jätte söt kaka av andre idag vill ju knappt äta den men jag måste ju se om den är god så jag får väl börja med bakdelen haha :p

Duch, tv och sen Godnatt klockan ringer ju 6 ;( buuu !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0