Komma på andra tankar för en stund!

Då vart det måndag igen och solen skiner vilket är himla skönt.

Ny dag och nya tag men hade jag fått bestämma hade jag bäddat ner mig i sängen igen för i natt blev det inte många timmars sömn.
Tyvärr kan jag inte det då jag snart ska bort till sjukhuset och ta foto till mitt legitimation på jobb och efter det ska jag jobba till klockan elva fast jag inte alls känner för det så är det nog bättre att få komma på andra tankar för en stund!

Angående går dagen, även om det var en märklig dag med en massa konstiga känslor så tog jag mig ändå igenom den och fick lite gjort. Vi började dagen med att åka till malmö och u sport för att hitta skor men där var inte så mkt som föll mig i smaken men andre fick med sig ett par skot hem iaf så han blev glad, vidare till mamma och Jonny och sen till svärföräldrarna där det bjöds på våfflor, så inte nog med att vi åt det till frukost här hemma så blev det även vår lunch :) hann med en liten sväng på väla också och sen spendera vi kvällen här hemma i lugn och ro vilket var skönt :)

Nu ska jag ta och göra mig klar så jag kommer iväg i tid, hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0