Längre helg

Gårdagen blev riktigt bra, planet landade som det skulle och därför kom vi inte allt för sent hem till Sarah och Martin där det serverades tacos i massor super gott :) blev en film och en massa snack!

Idag skulle jag upp tidigt men ögonen åkte bara igen och eftersom jag ska jobba ikväll så behövde jag mer sömn så jag sov och andre gick upp :) har varit i full gång sen jag klev upp har lagat mat och tagit en dusch och nu har jag äntligen satt mig ner och här ska jag sitta en stund till innan jag ska göra mig klar för jobb!

Känner inte alls för det idag jag vill ha längre helg men man kan ju inte få allt :)

Ni andra får ha ett bra avslut på er helg iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0