Man ska leva med den hela sitt liv!!!

Min mage har nog pajjat rejält och jag vet inte riktigt varför men kan gissa på all skräpmat som åts i helgen som möjligen har gjort så min mage har gått åt fel håll, känslig är den sedan tidigare med samma svar från läkaren varje gång - magkatarr, ja möjligt men jag tror inte riktigt på det till hunda procent då dom inte har uträtt mig ordentligt konstigt enligt mig själv då jag har haft problem sedan jag var liten men den här gången vetifan vad som har hänt.

Har mått smått illa till och från nu ett tag, sura uppstötningar och allt vad det innebär och ja jag vet det är tecken på magkatarr men just idag tvivlar jag på det just för att det är en annan känsla.

Hur det käns att ha maginfluensa kommer jag inte ens ihåg, det har jag inte haft sedan jag var liten och jag har under alla dessa år klarat mig undan varje år kanske har jag just den där bakterien i magen som dem säger gör så man inte får det och jag tror det stämmer eftersom jag till och med har varit i samma rum som folk som har haft kräksjukan, jag har hjälp människor som inte kan klara sin hygien själv med just detta och aldrig blivit sjuk och det är jag tacksam för också men just nu idag känns det väldigt skumt, magen lever sitt eget liv med allt vad det innebär och illamåendet står mig upp i halsen och det är verkligen ingen trevlig känsla alls !!

Jag hoppas innerligt att det bara är skräp maten som gjort detta och ingen kräksjuka och jag hoppas att sömn ska hjälpa för jag är gudar trött och det har jag varit sen jag klev upp så i morgon hoppas jag allt detta skit är över och skräp maten ska jag låta bli ett tag fram över hade jag tänkt mig för ibland måste man verkligen lyssna på kroppen och eftersom man ska leva med den hela sitt liv så är det en fördel att man tar hand om den , eller hur??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0