Mannen med det långa skägget

Äntligen har jag tagit mig i kragen och gått till sjukhuset för att hämta mina saker och tur var väl det annars vet jag inte vart dem hade hamnat eftersom dem skulle tömma skåpen den 15e märks jag inte har varit där på år och dar men nu är det gjort och skönt att ha det fixat plus att jag fick bokat tid till fotografering med.

Det var riktigt härligt med en promenad fast det var lite kallt men skönt att få röra på benen för det händer ju inte allt för ofta tyvärr men det måste det bli ändring på synd bara att det är skönt att va hemma haha men inte då skönt så jag hade kunnat suttit här varje dag usch och fy!!

Ska bli en dusch snart och sen bara tv innan det är dags att sova, ska bli då underbart skönt att få krypa ner och jag hoppas på sol i morgon och vindstilla och lite varmare än idag så hade det varit en perfekt dag, hoppas mannen med det långa skägget hör min önskan :)

Ha en bra kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0