Modifast

Kvällen börjar gå mot sitt slut men innan det är säng dags så är det hemmafruarna och BB som jag ska se, får allt passa på nu när jag jobbar dag :) hopplöst egentligen att följa någonting när man för det mesta jobbar kväll, missar för mkt och sen hänger man knappt med men men det får bli lite halvdant.
För första gången på länge så sitter jag vid datan och skriver, pallar aldrig sätta igång den även om den ligger sidan om mig men jag har ju telefonen och där finns ju allt liksom men ibland är det rätt skönt att kunna skriva lite ordentligt och se på lite större skärm. Jag skulle verkligen behöva en ny data faktiskt för denna här låter som motorn på ett flygplan typ :p tror inte den kommer hålla så jätte länge till och därför måste jag verkligen sätta mig ner och lägga över alla bilder till min hårddisk för dem vill jag ju gärna ha kvar.
Blev en kebabtallrik till middag idag, gott men shit vad mätt jag blev så snabbt orkade knappt äta och var knappt hungrig från första början kanske beror på den där choklad baren jag åt hemma hos Sarah som faktiskt var skit god så jag beställde hem ett lass med sådana, perfekt att slänga i sig när man inte är så hungrgi men känner att man måste ha något i magen och dem smaka faktiskt skit gott så det är ett extra plus :)
nu ska jag faktiskt avsluta här för att ägna mig lite tid till min älskling och fruarna på tvn ;) ha en skön tisdags kväll så hörs vi när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0