När man väl får så går det inte

När det väl är helg och man kan sova så länge man vill vaknar jag snor tidigt, solen lös i hela lägenheten så antar att det var den som gjorde mig pigg men jag knep ändå ihop mina ögon till tio tiden bara gör att :p

Har röjt undan lite här hemma och nu sitter jag bara och väntar på att mina ägg ska koka klart så jag kan ära frukost :)

Mannen sover som en stock fortfarande och det lär han nog göra i någon timme till så är rätt skönt att kunna lulla runt här själv på morgonen och göra si klar i lugn och ro osv. Får nog bli en promenad idag i det fina vädret och sen är det nog hög tid att fixa sig inför ikväll då det blir party wiho :):) hoppas på en toppen kväll :)

Ha en bra lördAg gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0