Oavsett vad så blir det bra

Äntligen har jag landat i soffan, känns verkligen att man varit igång hela dagen.

Körde till och från mamma innan och det var riktigt äckligt att köra i denna dimman även om jag är van vid det sedan tidigare när jag gjorde det varje dag till jobb för några år sedan men det var landsväg mitt i skogen och ännu värre än detta då man bara såg precis nedanför bilen så egentligen ska jag inte klaga men det känns inte säkert för fem öre direkt!

Hem kom vi iallafall hungriga som tusan båda två så har precis fetat i oss lita mat :)

Får se om det blir att man stannar här ikväll eller om vi beger oss ut en runda med bilen med alex oavsett vad så blir det säkert bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0