Passa på

Om en timme så är det helg för min del wihoo ska bli så skönt att vara lite lång ledig faktiskt.
Just nu sitter jag på jobb, i min bbil och är klar med mina besök så jag ska strax köra tillbaka till kontoret.

I morse när jag körde hit så var det sol och jätte skönt väder, trodde nästan att det skulle bli en jätte fin dag men lurad blev jag för istället blev det grått och kallt och lite regnigt men men i morgon kan vi hoppas på sol istället :)

Idag öppna även media mark här i Helsingborg och jag brukar inte vara så intresserad av sånt men för en gångs skull så är jag det och jag tror att andre har smittat av sig till mig haha men inte helt och hållet eftersom dom öppna klockan 06 i morse föreslog jag att vi skulle åka dit innan jobb men det ville han absolut inte så får bli efter istället ochh kan hoppas vi hittar något skoj också, där lär vi iaf gå och trängas med alla andra som vill passa på när det är billigt haha mindre kul men det får man ta helt enkelt :)

Nä ska starta bilen och köra nu ha en fortsatt trevlig dag hej hopp :)

Lägger in en bild jag tog nere i Råå igår kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0