Rutiner

Våra rutiner på kvällarna måste nog ändras det funkar inte att gå och lägga sig halv tolv och gå upp klockan 6 man är ju mer död än levande!

Min klocka ringde tjugo i sju eftersom jag hade tvätt tid klockan sju, andre låg fortfarande och sov så han fick brått till jobb och jag kunde knappt hålla mina ögon öppna gick ner och slängde i tvätten och tur jag inte har så mkt för jag kröp allt ner i sängen igen lite längre än vad jag egentligen skulle och jag hade lätt kunnat gå och lägga mig igen är helt slut i huvudet och kroppen och just därför är det skönt jag ska jobba kväll i morgon !

Testa min mixer och gjorde en härlig smoothie med banan, vanilj yoghurt och hallon, blåbär och björnbär super gott så en sån här kan jag lätt göra fler gånger men jag ska även testa lite annat :)

Tvättstugan kallar så får skriva mer sen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0