Så här gick det

Den här förmiddagen gick snabbare än blixten och idag var även första gången jag skulle jobba själv och det gick faktiskt super bra, känner mig riktigt nöjd såklart rörde jag ihop det hos den första jag skulle till men det hör väl till men för övrigt så gick allt väldigt smidigt.

Jobbade bara till 11 idag, lite mjukstart sådär och det är faktiskt rätt skönt så man kommer in i det, kom där ifrån vid halv 12 iallafall och guud vad skönt det är att få sluta denna tiden på en fredag och allt känns som helgen blir lite längre då och när det är sånt här fint väder som det är idag, strålande sol och vindstilla så är det helt underbart :)

André är på väg hem han också, perfekt att vi båda sluta så här tidigt idag, det första vi ska göra när han kommer är att köra iväg och äta, fick bara i mig lite yogurt i morse så är svin hungrig nu sen blir det nog en tripp til Väla skulle jag tro, se om man kanske hittar sig något fint att ha på sig på lördag :)

Ahh en mycket bra dag änn sålänge och jag hoppas att det fortsätter sådär också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0