Semester

Fredag idag, äntligen är det helg och man kan få sova i morgon, underbart skönt ska det bli men även om det är lördag i morgon så har jag ändå saker att göra hela dagen så kan ju inte sova bort hela dagen direkt.

I morse när jag vakna gjorde jag bara mig klar och åkte hem till mamma & jonny och hälsa på eftersom dem åker på semester i natt, sköööönt det vill jag också haha följde med henne och handlade iaf och sen hämta vi mormor och jäklar vad jag har kelat och lekt med min kise som jag saknat så mkt ;)

Hemma igen och har lagt mig på soffan framför O.C med en redbull i handen, dåligt val eftersom jag inte behöver bli segare men det är rätt skönt ändå måste jag säga men så fort André kommer hem så är det upp på benen igen och iväg och fixa allt som ska fixas inför i morgon osv så ser vår eftermiddag/kväll ut :)

lite kort uppdatering såhär men det får räcka för tillfället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0