Slappedag

Den här söndagen tickar på sakta men säkert och jag har inte rört en fena idag, seg som tusan och pallar typ inget men det hör väl till dagen efter fest!

Igår hade jag riktigt roligt iallafall här hemma men när vi kom till stan så gick vi till utposten och jag gillar inte alls det stället längre, skit tråkigt. Jag vet inte om det är som så att vi har blivit gamla eller om människorna som var där bara va väldigt små?! Ingen aning men vi stanna där kanske en halv timme inte ens det och sen promenerade vi hem med sällskap av sara och Hansson :). Kallt som attans var det ute så det var riktigt skönt att få krypa ner i sängen och få sova!

Det är rätt skönt att ha en slappe dag men också väldigt tråkigt då jag hellre hade velat va pigg och fått något vettigt gjort men så är det ibland man väljer ju själv.

Ska bege mig in på toa och tvätta bort mitt gamla smink som sitter i hela huvudet sen är det soffläge som gäller igen !

Lägger in den enda bild jag har från igår, här var vi på väg hem och på bilden har ni Hansson, sara och andre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0