Slut i knoppen

Då vart man äntligen hemma efter en kväll på jobb som började rätt lugnt men blev allt mer stressig under kvällen men självklart så fixa vi det och var klara i tid :)

Hämta upp andre och körde till McDonalds som vi bestämde vi skulle äta för att kunna äts tillsammans. Har nästan precis kommit innanför dörren och hej helg säger jag även om det bars är i morgon jag är ledig så är det guld värt, nästa helg då blir jag lång ledig så får längta lite extra till det helt enkelt :)

Ska strax hoppa i säng är helt slut i knoppen idag med men först ska jag njuta av min härliga fot massage som min älskling ger mig precis just nu :) så Godnatt på er där ute !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0