snabb visit

Då vart man hemma igen, en snabb visit på jobb för deligering som nu är avklarad, skönt kan man jobba på som bara den nu då :)
Var även inom Maxi och köpte lite goa frallor och pålägg så man fick en god frukost och just nu ligger jag bara på soffan och har det skönt, hade lätt kunnat somna här någon timme men det vill jag ju inte då lär jag säkert inte somna ikväll och jag lär säkert vara ännu segare när jag väl vaknar så tror nog jag får resa på mig så jag inte slumrar till ;)
Tanken var att jag skulle ringt till sjukgymnasten och bokat en tid eftersom jag har haft något konstigt med mina kotor i bröskorgen som har gjort skit ont men nu när jag tänkte på det så har jag inte ont längre ,kotorna kanske rätta till sig i natt ingen aning men bra har det ju blivit men man kanske skulle ringt iallafall, ahh jag väntar till i morgon iallafall och ser hur det känns lika bra.
Lite slappe i soffan ett tag till och sen ska jag inte sitta här mer för då får jag nog myror i brallan haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0