snart är den slut

Just nu vill jag bara att denna dagen ska ta slut så man kan vakna i morgon och vara pigg som en lärka men jag får allt vänta någon timme till!
Segare dag än denna har jag nog inte haft på länge, har inte ens varit utanför dörren på hela dagen , André har varit så snäll och fixat allt, konstigt att inte han mår dåligt :/ :p haha först var det bröd han gick och köpte till oss och sen åkte han iväg och handla pizza för jag palla verkligen inte laga mat idag så det har mest blivit skit mat hela helgen så i morgon och resten av veckan så är det skärpning, ingen skräpmat , inget godis eller chips och försöka att hålla mig borta från Coca colan det gäller verkligen att bestämma sig för det är så jädrans lätt att falla tillbaka.
I morgonbitti är det jobb som gäller eller ja jag ska till jobbet för att vara där i en eller två timmar och göra klart min insulin deligering så den blir klar, en kort dag om man säger som så men man kommer upp tidigt och kanske kan få saker och ting gjort så det är ju positivt iallafall =)
Tisdag är det dags för mig att gå till frissan, ska bli sååå härligt har verkligen behövt detta ett tag så kommer kännas skönt efeteråt när man blivit av med allt det slitna liksom, Onsdag är det tvätt och torsdag är det jobb igen så såghär ser min vecka ut änn så länge iallafall men som jag vet så kommer den inte alls bli som planerat och skönt är väl det :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sitter fortfarande här med ruffsigt hår och gammal smink men sånt är det ibland efeter det blir det såklart BB och jag hoppas verkligen att Sipan åker ut, innan hoppades jag på Jessica men hon gör ju ändå lite drama i huset om man säger så därför tycker jag hon kan va kvar en vecka till men Sipan han är bara tråkigt och irriterande. Hanna W därimot tycker jag ska vara kvar för åker hon hem ja då händer där väl inte så mkt mer inom drama området :p haha aahh jag vet inte, jag vet bara att jag har snöat in på detta mer än vad jag trodde jag skulle göra ;) illa !!!
Ha en toppen kväll hej hopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0