Snart igen

Torsdag idag igen, dagarna bara flyger iväg och snart är det helg igen även om jag bara är ledig på lördag så ska det ändå bli skönt med helg.

Sovs ut har jag verkligen gjort idag men jag ställde ändå min klocka men låg och drog mig en timme extra :p kommer inte ens ihåg då jag inte har ställt min klocka gör det alltid vare sig jag är ledig eller ej och jag tror jag ska sluta göra det när jag väl är ledig och inte har något bestämt tror jag skulle tjäna på det själv och förhoppningsvis vara lite piggare när man väl ska upp tidigt. Jag har ingen aning om det funkar men det får testas helt enkelt.

Hade hoppats på lite sol idag men ser inte ut som det blir så i vilket fall så blir det bara en slappe dag innan det ska jobbas, hoppas på att kvällen går bra och smidigt och även morgondagen hoppas jag ska gå fort så jag kan komma hem till min plutt :)

Har inte tid att sitta här mer så vi hörs när vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0