Söndags mys!!

Idag fick vi verkligen gjort en massa, dock hade jag velat gått en sväng också men solen försvann så det hoppade vi över plus att jag mår helt skumt, fryser, ont i huvudet, ont i halsen osv. inget kul alls och jag hoppas att sömn ska hjälpa mig så jag mår bättre i morgon.

Jag var på jakt efter en jacka idag och vi åkte till center syd men hittade inte ett skit där och jackan jag tänkt mig satt inte alls som jag ville så jag får helt enkelt gå omkring med min tjocka vinter jacka ett tag till och helt enkelt få värme slag när det är finare väder.

Åkte vidare till Höganäs och hälsade på Andrés farmor, hon bjöd på redbull och glassbåt, ett trevligt besök eftersom vi inte har sett henne på länge.
Åkte vidare till hans föräldrar och hälsa på plus hämta fälgar till bilen som ska bli målade och fina inför Elmia som faktiskt är snart, detta året har vi sagt att vi ska åka upp där var ju ändå ett antal år sedan man var där sist så ska bli kul.

Igår blev vi hem bjudna för att äta tacos på två ställen och när kvällen väl var slut så var vi såå sjukt sugna på detta och även om vi ska iväg på just tacokväll på fredag så beslöt vi oss ändå för att det fick bli vår söndags middag så det har vi precis fetat i oss, svin gott :) mätt och belåten ligger jag på soffan just nu, André sitter och spelar och jag roar mig här.

Ikväll blir det även lite chips och dippa till tvn, alltså en väldigt bra söndags kväll !

I morgon är jag ledig och ska åka och hälsa på min mormor plus att jag tänkte passa på att städa bilen när jag ändå är där ute vilket verkligen behövs för fan vad den är skitig så jag hoppas bara på sol också så det kan vara behagligt att vara ute.

Ska fortsätta och surfa runt lite här så vi hörs när vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0