Stor sten från mitt hjärta!

Det känns som en stor sten från mitt hjärta har lossnat, allting känns på ett helt annat sätt.

Jag har fått svar på vissa frågor som jag har undrat över, jag har fått veta saker som har hjälpt mig lite på vägen och att ord som "du finns i mina tankar" och " jag finns här för dig" kan göra så jag känner mig glad är helt fantastiskt och just för att jag har fått höra det av "M".

Mina känslor är fortfarande blandade men jag kan se allting på ett annat sätt men jag önskar bara att det kunde skett lite tidigare då saker och ting kanske hade sett anorlunda ut just nu men jag känner mig otroligt lättad och det är jag glad över!

Annars då?! Jo jag klev upp i morse vid sex efter få timmars sömn, trodde verkligen att jag skulle sova gott men icke, kanske denna natten då. Jobbade i fyra timmar och kom hem igen och det blev en tur både här och där. Vårt lilla hjärta har även kommit hit och ska stanna till i morgon så det bli extra mys med honom och det är alltid lika roligt och mysigt att ha han här.

Ikväll bäddar jag ner mig under filten med en film och lite gottis, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0