Ta vara på stunderna

Äntligen en ledig dag eller ja äntligen kanske är fel ord eftersom jag trivs som fisken i vattnet på jobb men det är skönt att få en ledig dag också och just nu ångrar jag mig att jag byta mina kvällar i morgon och torsdag men så känner jag nog inte när det är dags att gå hem i morgon.

Idag har jag lite saker för mig faktiskt som alltid känns det som men det är gött så jag klagar inte :)
Den lilla snuffen ska åka hem idag också men först ska vi en runda till mamma och kisen och hälsa på :)

Ikväll blir det bara mys delux här hemma eftersom vi båda är hemma på kvällen och då får man ta vara på de stunderna faktiskt :)

Nää mitt ägg är visst klart vi hörs senare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0