Tajt med tid

Tiden går verkligen för snabbt när man väl är igång klockan är snart halv 2 och det är inte alls lång tid kvar tills jag ska gå och innan dess ska jag laga klart middagen som jag håller på med, smidigt att göra det under tiden jag är hemma så får jag tidig middag plus andre får mat ikväll och i morgon så tyckte faktiskt detta var en bra ide ;)

Jag ska även hinna smälta maten, göra mig klar och fixa lite annat innan jag ska jobba men tar man det lugnt så hinner man mkt mer men i morgon får jag nog allt gå upp lite tidigare så man slipper känna att det är tajt med tid!

Börjar nog också känna mig lite pirrig i magen inför jobb, är ju första gången jag ska jobba kväll men eftersom jag bara jobbade kväll sist jag jobba i hemtjänsten så ska det nog inte vara några problem tror jag och idag är det bara mjuk start eftersom jag bara går sidan om men i morgon är ansvaret mitt måste säga att det är skönt dem har ändrat så man är två och inte bara en för då vet jag att jag alltid har någon som kan hjälpa mig. Detta ska nog kunna bli bra och nu ska jag fortsätta med min mat så ni går ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0