Tro det eller ej :)

Har varit full rulle sen jag gick upp, mellan varven till tvättstugan så har jag faktiskt tagit tag i att rensa min garderob och jag fick ihop lite mer än en halv sop säck men ändå får jag knappt plats med mina saker fortfarande men den här säcken ska iväg så fort som möjligt innan jag börjar ångra mig och drar upp sakerna igen haha :p sist gick det inget bra alls men kan bero på att det då var mina jeans som jag slängde ut och mina älskade jeans gör jag gärna inte av med även om fettet inte får plats längre så kanske kanske dem gör det sen man vet aldrig ;)

Ska faktiskt ställa mig och stryka lite saker som behövs tro det eller ej, har nog använt mitt strykjärn och bräda typ två gånger Max!! Det blir ju slätt i torktumlaren och det som hängs upp i Torkrummet kan man oftast inte stryka så är väl därför jag aldrig använder det men nu ska det bli ändring eller iallafall idag haha ;)

Ville ju gått en runda med men det hoppar jag över idag blåser alldeles för mkt och kallt är det också så nej då kan jag lika gärna vara flitig här inne.

Hörs sen hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0