Underbara människor

Det är många som säger äntligen fredag och det gör jag också när klockan slår 23 och jag har slutat jobb :)

Innan jag ska bege mig dit så ska jag hoppa in i duschen, äta osv. Och idag hoppas jag att tiden inte bara springer iväg innan jag ska gå så jag hinner med lite.

Jag har inte jobbat på detta stället så länge men jag kan verkligen säga vilka underbara kollegor man har, det känns riktigt skönt. Igår när jag kom hem vart jag trött i rygg, ben och fötter så var bara rakt ner i sängen och skönt var det men jag antar det blir bättre idag när man vet var man ska och allt det där.

Jag fick även bytat mina kvällar på onsdag och torsdag känns super bra :) där efter blir det lång ledigt i tre dagar, härligt när man kan bestämma lite själv faktiskt :)

Ska ta och gå in i duschen men jag hinner kanske med ett inlägg till innan jag lämnar hemmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0