Vad beror det på ???

Party skorna åkte på och vi stressade iväg i all hast och anlände hos Marie som hade födelsedags fest.

Vi fick super god mat och tårta och jag hade det riktigt trevligt faktiskt förutom att min mage svullnar upp som bara den så fort jag häller i mig en massa cider vilket faktiskt är riktigt jobbigt då man bara vill slänga på dig mjukis byxor, slänga sig på soffan och lätta på trycket vilket är rätt så svårt när man är på fest haha ;)

Blev en tidig kväll men så är det ibland och förhoppningsvis så är jag pigg i morgon så man kan hitta på något även då.

Dem senaste veckorna har jag varit så fruktansvärt trött, spelar ingen roll om jag jobbat eller varit ledig för jag har varit extremt seg ändå, kanske beror det på årstiden, vädret eller annat med klimatet, kanske beror det på brist på vitaminer , kanske beror det på att jag är ute för lite jag vet faktiskt inte men jag vet att alla dessa saker kan ha en stor betydelse så man kanske skulle ta och ändra på det iaf dagsljus, friskluft och vitaminer det andra är lite svårt :p så detta får bli mitt mål som jag ska försöka ändra på så mkt jag kan och i detta läget är jag skit glad för att jag har ett jobb då man är ute typ hela tiden, även om det bara är att man går mellan husen så får man ändå frisk luft!

Lättare sagt än gjort brukar det heta och jag vill inte tro på det än, jag ger det ett försök så får vi väl se vad det leder till.

Ska borsta mina bissingar och gå och lägga mig snart, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0