Väljer ju själv

Då vart man hemma från jobb igen, ingen lång dag idag heller men det gör inte så mkt eftersom jag bara ska lära mig området osv och jag klagar inte på att få komma hem såhär tidigt och speciellt inte en sån här dag när jag inte alls har lust att vara ute!

Började komma snö blandat regn igår kväll och när jag vakna så vart det vitt över allt och just då så vill man bara krypa ner under täcket igen men icke det var bara att kliva upp och ge sig iväg!

Väntar bara på att min luch/frukost ska bli klar för jag är vrål hungrig, la det med frukost innan jobb på hyllan lika fort som jag börja med det pallar inte känna mig illamående bara för jag måste äta liksom då är jag hellre utan och får vara vrål hungrig vid denna tid, man väljer ju själv :)

Mat och sen lite tv sen får vi se vart denna dagen blir av hej på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0