Vem vet

När man väl är i farten så är man det riktigt ordentligt, härligt :)

Börja stryka lite tröjor och en skjorta och sluta med att jag strök alla t-shirt som andre äger så nu har han raka kläder igen får se hur länge det varar han är nämligen speciallist på att röra runt bland hans lådor och garderob men det får ma. Leva med :) haha

Har nyss lagat köttbullar och satan vad gott det var käka som aldrig förr och jag känner mig inte så propp mätt som jag brukar så kanske får ner en mjuk glass på väla också hihi dit ska vi snart för att hitta en present till Marie som vi ska till på lördag, inte det lättaste men något ska vi nog hitta på :) kanske kommer hem med dom där jeansen jag snacka om vem vet :)

Nä nu ska jag byta om och sen ska vi iväg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0