Äntligen :)

Härligt att vakna upp och se att solen har tittat fram dock hade jag kunnat sova ett par timmar till men så kul ska vi inte ha det :)

Fredagen är kommen och även om jag får tillbringa nätterna själv så kommer denna helgen nog att bli ganska så bra.

Idag ska jag äntligen få träffa min fina Sara vilket var år och dar sen så vi lär nog ha en massa att prata om, längtar redan till klockan slår 17 så jag kan köra till laröd och hämta upp henne :)

Jag kommer verkligen sakna min älskade när han är borta hela helgen men samtidigt så lär jag ha att göra så tiden lär bara springa iväg och även om jag ser fram emot allt denna helgen så längtar jag såklart redan till söndag när han kommer hem igen :)

Igår kväll kom Josefin hit och klippte Andre, skönt när frissan kommer hem till en haha ;) blev en massa snack där också och när hon gick mös vi ner oss i soffan med lite chips och cola framför BB, perfekt avslut på dagen :)

Ska allt ta och sparka igång denna fredagen också :)


Idag prova jag även någo nytt till frukost och jag gilla det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0