Även denna fredagen

Fredag idag igen, veckorna går verkligen snabbt, nästan för snabbt men det är både bra och dåligt, dåligt för att jag känner att jag inte hinner med, bra för att det snabbare blir helg även om den består av jobb både lördag och söndag förmiddag.

Känns som jar har varit ledig alldeles för länge, vilket jag har hela veckan faktiskt men det har varit skönt jag har fått två hel dagar med mormor och mamma och det hinns inte alltid med när man bara jobbar och jobbar.

Vädret kunde ha varit på min sida, vilket är sol så man kunde njutit av den några timmar också när man varit ledig men det kommer kanske det med, snart mitten på maj och det är fortfarande inte fint väder, ska det bli någon sommar?!

Har ägnat denna förmiddag åt att städa och sortera bland alla mina tusentals papper, borde gå igenom dem ordentligt och slänga allt som är lite för gammalt, typ mina lappar från körskolan, vad ska jag med dem till liksom ;) haha

Ajja, dagarna flyter iallafall på som vanligt iallafall och även denna fredagen då det blir lite äventyr även idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0