Borde va förbjudet

Hög tid att göra sig klar för jobb, det borde va förbjudet att jobba en dag som denna hade hellre suttit kvar på balkongen i några timmar till :)

Lite färg har man visst också fått men den e ju inte så jämn direkt haha trodde faktiskt inte det skulle ta så mkt men jag är nöjd med det lilla :)

Jag hoppas även att jag kan komma igenom med mina ändringar inför i morgon, ett samtal från mormor och sen hade man helt plötsligt lite o ordna till på fredag tur hon hjälper mig iaf när man inte tänker på allt. Usch usch usch fredag kommer inte att bli en rolig dag
Och jag börjar bli riktigt nervös :(

Mer om detta i morgon för nu måste jag verkligen göra mig klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0